perjantai 18. syyskuuta 2009

Jos saisin itse päättää...

Olisin rohkeampi ihminen. En pelkäisi jutella vieraille ihmisille ja alkaisi katsella seinille jonkun puolitutun lähestyessä kadulla tai käytävällä.
Olisin villimpi. Inhoan joskus itsessäni suunnattomasti tätä hillittyä olemustani. Yleensä ensimmäinen adjektiivi, jolla minua kuvaillaan on "rauhallinen", enkä aina jaksa pitää siitä.
Olisin musikaalisempi. Nykyisin olen alkanut katumaan sitä, ettei minua koskaan ole väkisin viety johonkin musiikkikouluun ja käsketty harjoittelemaan pianonsoittoa.
Olisin myös liikunnallisempi. Mikä siinä on, että yleensä kaikki urheilijatytöt ovat jollain tavalla hyvin avoimia ja rentoja?
Minulla olisi enemmän aikaa tehdä kaikkea kivaa.
Olisin aina valmis kokeilemaan kaikkea. Yleensä uskallan mennä mukaan vasta kun joku muu on ensin mennyt ja houkuttelee sitten minut.
Olisin tilannetajuisempi. Minua ärsyttää, että todella harvoin tajuan joitain asioita, joihin kaikki muut tuntuvat kiinnittävän huomiota ensimmäisenä.
Uskaltaisin puhdistaa hevosten kaviot.
Uskaltaisin kertoa tunteistani toisille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti